Bende 6 haftalık hamileyim öğreneli 2 hafta oldu kasık ağrım çok şiddetliydi dinlenmem gerektiğini söyledi doktor düşük önleyici iğne yaptılar serum yaptılar duphaston ilaç kullanıyorum ama kendimi iyi hissettiğimde kalkıp işleniyorum kanamam falan olmadı hiç