Femara kullananlar YARDIM
Kızlar Normalde femarayı kullanınca adet vaktinde olurdum ama bu ay adetim 5 gün gecikti pek bi belirti olmasada biraz göğüs hassasiyeti ve feci şekilde bacak ağrısı var onun dışında her an adet olacakmışım gibi ağrılar ağrının tek farkı geçici olması yani ara ara batmalar oluyo test yapmayada korkuyorum daha önce bir kimyasal gebeliğim olduğu için tavsiyelerinizi alabilirmiyim siz bu ilacı kullanırken vaktinde mi adet oldunuz yoksa sizdede gecikme oldu mu ve ne gibi hamilelik belirtilerniz oldu 🤔