Kızlar merhaba 19+6 haftalığım ilk gebeliğim ve kiloluyum bi iki defa karnımda değişik şeyler hissettim ama tekmemi değilmi hiç bilmiyorum daha önce yaşamadığım için bu haftada hayla tekme yada hareket hissetmemem normalmi strese giriyorum hissetmedikçe her dakika elim karnımda bi sağa bi sola yürüyorum ediyorum ama hayla hissetmiyorum lütfen yardımm 🙏