Bende 9 haftalikken bebegimi kaybettim. Hemen hastaneye yatış verdiler . Tetkikler vs yaptırdılar. Bir gün sonra kürtaj için ameliyata girdim . Kısa süreli bir narkoz veriyorlar. 1 saat sonra falan ayıkıyorsun. Ayıktıgımda ağrı vs. Olmadı. Kanama vardı. O da 2 güne geçti yine ara ara oldu . En önemlisi kendini sıcak tut kürtaj sonrası o hüzünle hiç kendime dikkat etmedim . Sancıları çok oldu .