Tugce-12 canım çok geçmiş olsun ama biran önce toparlanmaya bak, doktorum bu kötü bişey değil demek ki tüplerin açık yumurta ve sperm var öyle düşün demişti ve ben iki ay sonrasında tekrar hamile kaldım zaten normal hayatıma da devam ettim çok şükür Rabbim nasip etti. İnşallah senin de en kısa zamanda kucağın dolar bebeklerinle 🍀