Ben yaptım 22 ekimde hastahane temiz kendi odanda doğum yapıyorsun şanslıysan tek kişilik odaya düşebilirsin benim tekdi. Ama çalışanları hakkında iyi şeyler söyleyemiycem ilgisiz ve iğrenç üslupları var özellikle ebelerin yani bana kötüleri denk geldi umarım siz iyilerle karşılaşırsınız.