Bbaysal Sevgili anneler, ikili test için ne yapmam gerekiyor? Yani hangi hastaneden hangi bölümden randevu almam gerekiyor bilginiz var mı? 🙏
glsmsny Bbaysal ben normal devlet hastanesinde kadın doğumda yaptırmıştım. Zaten çok uzun sürmüyor ultrasonla bebeğe bakıp kan verıyorsun. Kan sonucu 3 hafta sonra çıkıyor.
Bbaysal Glsm_kp36 Var tabi, doktorum da bakırköy devlet hastanesinden başka bir kadın doğumdan randevu alıp yaptırmam gerektiğini söyledi ama bakırköydeki doktorların randevuları full ve gebe hastalara bakılmamaktadır diye uyarıları var.. Bende şaşırdım ne yapacağımı.. 🤦🏼♀️
Bbaysal glsmsny Ben randevu alabilirsem inşallaah, o zaman kadın hastalıkları ve doğum doktorundan randevu almam gerekiyor değil mi?
glsmsny Bbaysal evet canım kadın hastalıkları ve doğumdan randevu alman gerekıyor. Ben e nabız dan almıştım. Sıra bulmak zor 2 hafta öncesinden Alman gerekır. 182 yı de sık sık arayabılırsın ozellıkle gece 12 den sonra.
Aycha Bbaysal Merhaba, Doktorunuz, sizin adınızı perinatoloji için yeşil alana kaydetmiş olabilir, isterseniz bir de o bölüm için randevu bakın. Her gebelik takibi yapan doktor, ikili test için ölçüm yapmıyor.
Poyrazin_annesi Devlet hastanesını bılmıyrm ama özelde bana kadın dodum doktorum yapmıştı 2 li testı kan almıştı sadece