Tugbademir Atesim 38 vucut agrim tavan yapmis. Dayanamiyorm. Doktoruma yazdm ne yapmaliyim dayanamiyorm diye Şehir hastanesine git yazmış. Normalmi sizce ya ben mi cok ilgi bekliyorm
Anneoluyorummmm @Tugbademir Ben de 29. Haftamda geçirdim şükürler olsun bende bebeğimde çok iyiyiz. Hafif atlattım. Ateşim 38 e cıkmamısdı hiç. Doktoruna sormussun o ne diyosa onu yap tabi ilaç falan demedi mi sana ???
Tugbademir Hic birsey demiyor israrla beni şehir hastanesine sevk ediyor. Orda muayene ederler ona göre verirrler ilac diyor