Kralice39 Günaydın kizlar şimdi uyandim sari sümüksü bisey geldi hafif kanli ama ne oldgunu anlayamadım nişan sarı renkte gelir mi ilk gebeliğim ve 39+2 deyiz şuan karantinadym doktrda kabul etmiyo özel hastanede napcami bilemedim 😟
Betul000 Kralice39 canım sakin ol bişey olmaz inşallah gelen nişandır zaten nişan için hastaneye gitmen şart değil ama suyu ve hareketleri takip et o zaman acile gidersin geçmiş olsun 🤗
Lodrel Kralice39 benim nişanım doğumdan 1 hafta önce gelmişti. Telaş yapmana gerek yok. Sancılarını takip et yeter.
Zeyno15 Benimde cuma günü öyleydi, simdi her sabah cok hafif pihti gibi kan oluyor akintinin icinde yada hafif kahverengimsi pembemsi oluyor. Cuma günü ebeye sormustum normalmis. Eger adet kani gibi cok olursa hemen gitmem lazim hastaneye.
ikimelekannesi2224 Nişandır canım o acilin kabul etmesi lazım ambulans vesaire çağırın dicemde sancın yok daha
Betul000 Kralice39 iyi şükür bi sıkıntı olmadan gününü beklersin inşallah çok geçmiş olsun deden ve kayınbaban için
Kralice39 Gulcannnn Sancim yok ama hic bsyim biraz sknti yaptim dunden beri o yüzden gelmis olabilir diye düşündüm dedem rahatszlandi hastnye götürdüler kayınpederim yogun bakıma alındı uyutuluyor suan .. hersey üst üste geldi
Kralice39 Lodrel normalde şubat 8 e kadar gün verdi doktr zaten 1 haftam fln var daha ama bilmiyorum .. devleti aradim agrin sızın yoksa telaş etme dedi ağrın olursa direk buraya gel dedi ..