kızlar cok tuhaf haftalar yaşıyorum 2,3 haftatir her uyuduğumda cok korkunc alakasız rüyalar görüyorum uyanıkken cok fazla şey düşünüyorum hayatıma dair olan sorunlarımı böyle biri değildim asla ama düşünmeden tek saniye geçmiyor artık kendi içimde kendimi konuşuyor buluyorum pek dertlesicek içimi dokucek kimsem yok diyorum o yuzdenmi böyle oldum bir anda ne bilim yürüyen bir depresyona dönüyorum sanki hormonlardan dolayi böyle rüyalar böyle dalginca düşünceler normal mis bir yerde okudum ama ben günlerdir çok tuhafım beynen ve 27 haftalık hamileyim bu arada