iremdogu220 Selam anneler 3-4 gündür içimi yiyen bi durum var 21. Haftama giricem yarın . Normalde akıntım olduğu zaman hissediyorum yumurta akı gibi beyaz akıntım olunca hissediyorum ama arada bi sıvı su gibi bir akıntım oluyor hatta kan mı diye korkuyorum bi bakıyorum su gibi bişey 🥺.Bunun Sebebi nedir sizde de oldu mu olduysa doktorunuz ne dedi perşeme günü randevum var ama erkenden bu konu hakkında bilgi almak istiyorum korkuyorum 🥺
12mommy iremdogu220 arada sırada böyle su gelirmis gibi akıntı gelmesi normalmis hatta bizler bunu basen suyummu geldi acaba diye sanıyoruz nerdeyse ama doktoruna elbette de
Hcrklk123 iremdogu220 o bende de oluyordu sonra fark ettimki adet dönemi ay gelince oluyor.Eğer adet tarihiniz ise normal
Kumpr iremdogu220 bende 21. Haftadayım yaklaşık 10 gündür falan ara ara su gibi şeffaf akıntım oluyor doktoruma sordum normal gebelik akıntısı dedi
Anneoluyorummmm @iremdogu220 Bendede oluyor ama cok sık depil doktorum kasınti yanma yoksa normal dedi. Sizde doktorunuza sorunuz içiniz rahat eder.
ay_sef2022 Bende 29 haftadayım son 2,3 haftadır aynı durumu yaşıyorum, doktor kontrolune daha var inşallah kötü bişey değildir 🤷♀️
Serpilikra Ben de 38 haftaligim 2 3 haftadır benimde oluyor şu gibi akıntım benimde persembe günü randevum sorucam tabi doğurmazsam 😊 ama sizin haftanız daha erken turnusol kağıdıyla yapılan bir test varmış onu yap eczaneden alda