Tunasman şuana kadar her ay gittiğim doktorum Sezar hospital da cazip Kocabağlı çok memnunum, ama maddi olarak çok çok uçuk doğum fiyatları 😑 ilk bebeğim de sezeryan benim bu da belli ne olacağı o yüzden ne olur ne olmaz devlete de bir görüneyim diyorum son zamanlarımda, devlette de Süleyman Taner Dinçsoy dan randevu aldım, baya tecrübeli bilgili bir doktor muş. İnşallah gidince yazarım tabiiki 🌸