Melisakplnn Kızlar canım deli gibi tuzlu,sirkeli şeyler ıstıyor sabah sabah limon yiyiyorum zararı olmaz değilmi
PrensesFiona Melisakplnn tansiyonun düşebilir.Limonun fazlası kanı sulandırabilir. Bende ilk 3 ay her gün 1 limon yedim tuzlayarak.
Renginveannesi_ Melisakplnn bende limon aşığı oldum tuzlayarak, ama turşu vs gözümde kapkara oldu 🥺 aşırı olmadığı sürece bi sıkıntı yok ya🐥
Nesraa_ PrensesFiona yanlız değilmişim Limonu sıkıp çöpe attıkları zaman ziyan oldu diye ağlıyordum 🤭🤭
hasan__esra Dmllale cinsiyetiniz belli oldumu bende ayni başlarda eksi turşu yedim şimdi canım tatlı birseyler istiyor 15+3
hasan__esra PrensesFiona aaaa ne güzel darısı bize😊 bende kizim olsun istiyorum Rabbım sağlıklı şekilde kucağına almak nasip etsin
Rabia344 Melisakplnn Bebeğinizin cinsiyeti kız mı🙈🥰 genelde bu saydıklarınız onu gösteriyor merak ettim😊
Rabia344 Melisakplnn Ve bu arada hiç bir zararı olmaz korkma ben yengelerimden biliyorum her sabah oda portakal gibi limon yerdi uyanır uyanmaz 😊 çok şükür hiç bir şey olmadı.
Mercimekmm Melisakplnn canım bende senin gibi çok yiyorduk dalar doktorum ikiden fazla yeme dedi riskli dedi ben duyunca bi tane anca yedim riske atma derim
Rabia344 Nazgul-2022 Hadi yaaa😂😂 ters köşe yapmış demek ki ya kimi duysam çevremde tuzlu eşki yiyen kız diyorlar😂 demek ki değişebiliyormuş bunları duymam çok iyi tecrübeli oluyoruz en azından 😂