Kızlar develete Hastanesi’ne gidiyorum geçen hafta pazartesi doktorum pazartesiye kadar gelmese yatis yaptiricam dedi bebeğimin kafsi felan kanala çoktan girmişti bundan 4 gün önce nişanim geldi dün akşamdan beri hafif hafif ağrılarım var çok az ama saat 3:45 alabildim randevuyu gece suni sancı çekmek istemiyorum sabah gitsem dotkora benim yatisim yapicaktiniz desem biraz biraz ağrılarım var desem acaba ilgilenirmi benimle çok iyi bir doktor ama çok fazla sırası var.surekli nişandan sonra yapış yapış bı beyaz şekilde akıntım geliyor baya fazla ama.birazda korkuyorum acaba başka biseymi