Mervemtl27 24+3 haftalık hamileyim son 2 gündür sağ böbreğimde sırtıma vuran şiddetli bi ağrı var ve bebeğin hareketleri de yavaş son 2 gündür bu durumu yaşayan var mı neden oluyor çünkü yerimden kalkamıyorum
Efraimmm Mervemtl27 cnm bendede oldu aynı şikayet doktorum bana bebek buyuyo böbreğe yaptığı. Askıdan dolayı böbrekte şişme oldugnu söyledi bol su iç biiznillah düzelir inşallah ben halen çekiyorum agrisini
Elifelif07 Böbreğin de büyüme vardır hamilelerin genelinde oluyor büyüme 30 mm mi geceree canlı canlı stent takıyorlar acil bi doktora gozuk urolojiye
Mervemtl27 Elifelif07 iltihap çıktı tahlilimde ama doktorum ultrasondan bi bakalım büyüme ne şekilde dedi yarın gideceğim inşallah bir de ayrı ultrasondan mı bakar aceba bebeğe baktıkları aletten gözükmez mi
Happyelf Bende 21+1 im bende de sağ böbrekte ağrı var . İdrar yolu enfeksiyonundan şüphelenip tahlil yaptirdim ama temiz çok şükür . Üsuttum de geçenlerde acaba o yüzden mi diyorum ama yine de gideceğim bir ürologa.
Elifelif07 Detaylı ultrason cihazında bakarlar büyüme 30 mm e yaklastiysa katater takarlar ve büyüme ne taraftaysa sağ bobrekteyse sol böbrek üstüne yatman lazım sürekli.. bde bebeğinin cinsiyeti erkek mi?
Elaaa78 Bende bugün detaylı ultrasyona gittim radyoloji uzmanı fark etti böbrek genişlemesi var çok küçük derecede dedi bnmde sağ tarafimda ağrı oluyordu demekki bundanmis sizde bı baktırın isterseniz ultrasyonla
Mervemtl27 Efraimmm Allah razı olsun içimi rahatlattınız böbrek taşı düşürüyorum sandım ilk defa böyle bir ağrı yaşadım inşallah geçer sizinki de tez zamanda
Elaaa78 Mervemtl27 yok cnm ddetaylı ultrasyonda gören doktor ilaç yazmıyor doktor doğumdan sonra geçer büyük ihtimal dedi az bı genişleme varmış hamilelikte olabiliyormuş canım bakalım kendi doğum doktoruma sorucam gidince bı doktora gozuk derse gozukurum