ygmrgzrn Benim Ablam yaptı bu doğumu. Ve ben içeri girdim doğuma girmek istedim. Kabul ettiler her şeyi ayrıntılı bir şekilde gördüm. Anestezi uzmanı geliyor Belden ince bir iğne takıyor. Hortum gibi uzun bir şey sarkıyor omuzunda durması gerektiğini söylüyor. Ağrı geldikçe ona enjektör ile doz veriyorlar. Ama kesinlikle önermem ben olsam. Çünkü zaten bütün acıyı çekiyorsunuz. Suni sancı da verdiler ablama. Yani birebir normal doğum yapıyorsunuz. Acı geldikçe vuruyorlar ama açılmanız yoksa veya çok az ise mecbur suni sancı veriyorlar. Ve boşu boşuna o belinize acı çektiriyor oluyorsunuz. Ablamın kızı doğdu şuan 2 yaşına girecek. Ve felaket bel ağrısı çekiyor. İş yaparken vs. O yüzden iyi düşünüp iyi karar verin. Sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah 🙏🏼🐣🌸