prensannesi1649 Mrb güzel anneler , benim göğüs uclarim çok çökük ve çıkmıyor benimle aynı durumda olan var mı varsa çıkması için ne yapıyorsunuz . Bebeğimi emziremiyecem diye çok korkuyorum .
ggkca prensannesi1649 benim de öyleydi canım, hatta ucu yok gibi bir şeydi, 35 36. Haftadan sonra birden uçları kocaman kocaman oldup belirginleşti.
startown prensannesi1649 benimde özellikle sol göğsüm bildiğin içine kaçıktı.Son haftalarda mochi pompa ile sağar gibi yaptım onunda tesiri oldu Onu bıraktıktan sonrada yani sona doğru sızlaya sızlaya kendisi çıktı.Emziremem diye yinede endişelenme bebek zaten ucunu değil kahverengi halkayı emiyor 🥰