Bsranurrr Annelik09 canım benim 2. Gebeliğim ilk gebeligim de doğum yapana kadar hergun istifar ediyordum ger kişi bir değil kimisi rahat geçiriyor kimisi sıkıntılı bu 2. Ci gebeligim gene ara ara kısma oluyor
Dnacar83 Annelik09 stresden olur asiri stres yapma diyecem ama bazen elinde olmuyor hamileyken ustune ustune geliyorlar