Anneadayim Evet bende öyle biliyodum ama 1 hafta hastanede yattim 7mm le eve cikarken 29 mm le taburcu oldum 2 gun snr tekrar sancilandim baska bi hastaneye gitmek zorunda kaldim çunkü doktorumun oldugu hastane epey uzaktı 20 mm oldugunu sorun olmadigini bol bol uzanmam gerektigini söyledi ertesi gün her ihtimale karşi kendi doktoruma gittim oda 20 mm oldugunu söyledi kaç haftadir bu sekilde geciriyorum ben onların yalancisiyim ama birbirinden haberleri olmayan doktorlar aynı ölcümü yapti bilemiyorum Allah yardimcin olsun canim 🤲