Arkadaşlar bebeğim 7 günlük hiç ağlamıyor. Sürekli uyuyoo arada bi meme emmek için ağlıyor yada ben zorla uyandırıp veriyorum ki vermese saatlerce uyuyacak. Buda içime dert oldu. Aslında ilk çocuğumda böyleydi çok sessiz ağlamayan bir bebekti ama şimdi uzun zaman geçti tam hatırlamıyorum da. Sizin bebeleriniz nasıl lütfen içimi rahatlaticak birşeyler soyl3yin bu cocuk biye hep uyuyor