ilaha1996 35.2 haftalık gebeyim 37.7 38.2 ateşim var ilaç dedi doktor iyne dedi yaptim düştü ,yine kalktı amma böyle bişey yaşayan varmı?Bebeyime bişey olmaz dimi?çook korkuyorum😢
Halime0638 ilaha1996 ben hamilelik boyunca çok ateslendim canım merak etme bebise bisey olmuyor sadece sen kötüsün diye belki strese girebilir ama sağlık yönünden falan etkilenmiyor yani duş al güzelce alnina bez falan koy gecsin ben oyle gecirebiliyorum bitek
ilaha1996 @“DamlaAli”# DamlaAli bilemiyorumki test için sabahı bekliyorum.Çok korkuyorum.2 bebeyimi erken gebelikte kaybettim.Bu defa çok şükür sona kadar geldik şimdide ateş var.Dua edin benim için
Yagmur3577 Parol serum takıyorlar acil de düşürüyor hemen geçen hafta bende senin gibiydim içini ferah tut🙏🏻