Ela6161 Demin bir video izledim gece her 2-3 saatte bir bebegi emzirmemiz gerekiyormus. Sizce normalmi bu? Gece acliktan uyanınca karnini doyurmak daha mantikli degilmi?
Gulsurmeli Ela6161 Sarılık olmasın diye ilk doğduğu zamanlar uyanmaları zor oluyor acıksalar bile uyanamadıkları oluyor bu yüzde 2 veya 3 saatte bir kaldırıp karnını mutlaka doyurun diyolar
Burcuckmk Ela6161 ilk doğduklarında sarilik riski varsa evet gerekli ama sorun yoksa o acıktığında uyarir seni zaten
birsusamtanesiydin Ben sürekli emzirdim gece hep uyandırdım emzirdim sarılık olmadı çok şükür . Dikkat edin bebeğin uyanmasını beklemeyin minicik Zaten ilk günler bilmiyor acıktığını
Gizemin-minnakI @Ela6161 gündüzler 2 aaatte bir geceleri 3 saatte bi . Kan şekeri düşünce sarılık olup uykuya veriyorlar . O yüzden altını açarak uyandırıyorum .
Hilalbasak Ela6161 aman canimm bu konuya cok dikkat et .Ikk dogdugunda bebekler 3 saatten fazla aç kalamaz sarilik olmamasi icin.benjm bebek 11 gunluk ilk 4 gun saatte bir verdik gece ve gundz.Smdj gunduz 2 gece ise 3