avukatanne1 Arkadaşlar düşük tehlikesi ile 5 gün hastanede yattım. Kendi doktoruma gittiğimde gebelik depresyonuna girdiğimi gebelik psikozuna dönerse tehlikeli olabileceğini söyledi. Psikiyatriye gitmemi önerdi. Benimle aynı şeyi yaşayan var mı
boymomyz avukatanne1 Ya kuzum burdaki yazıları okuyup psikolojini bozuyor olabilirsin buda gayet normal hormonlar değişiyor burdaki düşükler bebek ölümleri felan insanı etkiliyor . Bak bende ilk bebeğimi yeni kaybettim 2. Yi denedim nasibimizde varsa inşallah tutmuştur 🤲🏻 Ben komple psikolojimi bozup depresyona giriyim o zaman ? Kitaplar oku tv izle farklı seylere yoğunlaş . Ben 18 yasımda psikiyatrye gittim major depresyona girmişsin demişti 😅 halbuki insanlarla iç içeydim . İlaç verdi insanlarla bağımı kestim hep uyudum ozmn depresyona girmiş oldum 🤣
avukatanne1 boymomyz dün psikiyatriye gittim. Sen gebelikle ilgili depresyonda değilsin sizin kendi sorunlarınız var dedi terapiye başladık
boymomyz avukatanne1 rabbim şifa versin canım 🤲🏻 Bol bol temiz hava iyi gelir değişim değişik ortamda aynı sekilde ❤️