Merhaba canlar bugün itibariyle artık üç çocuk Annesiyim, iki oğlum ve bir kızım var 🤲🤭 herşey güzel güzel giderken son hafta aksilikler yine beni buldu gecen hafta doktorum bana gel gün verelim demişti hatta buradada kaç tane post açmıştım ama gör ki doktorum yok hiç bir doktor yoktu, dedim bundada vardır bir hayır neyse salı günü için başka bir doktordan sıra buldum salı günü gelip ondan rica edecektim ki, bugün akşam üstü sancılarım arttı eşim hadi gidelim dedi kızım da çok çekmiştim ben üç gün boyunca hastaneye git gel doğum yaptığım gün tam dört kere gelmiştim yine korktum öyle olacak diye o yüzden doktoeum bana gün verecek diye de çok sevinmiştim ama nafile doktor yok, neyse ağrım oldu eşim hadi gidelim dedi eşimin hisleri çok kuvvetlidir seni bugün kesin alırlar demişti ve öyle de oldu, iki sezeryanimi tüm bayiltarak yapmidlardi bunu yarım yapacaklardı tamam dedik mecbur ama ameliyat haneye girince doktors beni tüm bayiltin dedim oda sağolsun öyle yaptı cesaret edemedim çünkü aslında çok istedim en azından oğlumun nasıl geldiğini ilk ağladığını duyardım ama korkum ne yazık ki önüme geçti, bu benim üçüncü sezeryanim ağrım biraz o yüzden fazla ama dayanilmayacak bir ağrı değil rabbim bizi kurtardı sağ salim kavuşturdu darısı tüm hamilerin tüm anne baba olmak isteyenlerin başına inşallah 🤲🌺
30/01/2022
23:10