Busrayrc 19 haftalık hamileyim. Hareketlerini net hissetmeye başlamıştım ama dün akşamdan beri hissedemiyorum çok korkuyorum kızlar sizede oluyormuydu böyle
mikano Busrayrc aynısını 19+2 de bende yaşadım kalktım çikolata yedim karnımı hafif hafif sarstım yine yok 2 gün nerdeyse öyle devam etti artık doktora gidecktm ki sonra kımıl kımıl hareketlere başladı korkma canım 19. haftada aynı sorunu yaşan çok olmuş
[silindi] Busrayrc o haftalarda öyle oluyor canım korkma bı kaç haftaya yerinde durmayacak miniğin emin ol ve sabahlara kadar uyuyamiyacaksin tekmelerinden belkide :) yinede takip et mutlaka ama dediğim gibi şu an düzenli hissetmemen normal
Buseyllzr Normal canım geçen hafta bende öyleydim şimdi 20+3 oldum bu hafta daha net ve sık hissetmeye basladm /24-25 e kadara düzenli olmazmış hareketleri
AysegulAloluAcikgoz Saglik ocagina gidip doplerle kalp atislari dinleyebilirsiniz o sistem hala devam ediyorsa icinizde rahat etmis olur.