Geceye doğru doğum yaptığım için o günün sabahı veya öğleni çıkamadım hastaeneden doktorum 1 gün daha yatırdı. İlk gün süperdik ama simdi mememde süt yok çünkü gaz çıkarana kadar bişey yiyemedim hep hemşireden mama istiyoruz 30 cl veya 60 cl veriyolar içiyor mememi tutuyo 2 çekiyo ağzında bekletiyo memeyi napcam biberon ve mamayı bırakması için eve gidince sütümün direk gelmesi için ?