Herkese merhaba bir kac gun sonra planli sezeryan olucam. Anestezi Doktoru bitki cayi icme bir hafta dedi bana ama ben bu hafta cok agir bir grip gecirdim hala da iyilesmis degilim. O yuzden baya ihlamur ictim. Ihlamurun kan sulandirma ozelligi var mi acaba? Spinal+epidural kombin anestezi olucak tecrubesi olan varsa paylasirsa super olur ❤️