Lesyaca ben çok hastaydim bir ara grip halsizlik filan doktor gunde 3 tane parol içebilirsiniz dedi bende öyle yaptım önceki gebeliğim de de yine kullandım parol bi sıkıntı olmadı şimdi de hasta filan olsam kullanıyorum hiç sorun yaşamadım ağrı kesici içtiğim için ama özellikle parol olmali