Papatyaytt ben Ankara etlik Zübeyde Hanım hastanesinin eğitimlerine katıldım, geçen cuma bitti hatta 10 oturum oluyor iki hafta, burada bir arkadaş paylaşmıştı orada görmüştüm. Bir sonraki eğitim Şubat sonu olacakmış instagramdan takip edin isterseniz hastaneyi orada gebe okulu diye post açıyorlar , doğum öncesinden doğum anına yenidoğan bebek bakımından banyosuna kadar her şeyi anlattı ebeler ve doktorlar ben çok memnun kaldım zoom üzerinden oluyor ve ücretsiz 😊