Semanurclskn yazık valla. Hamile olmasam bu kadar korkmam hastalıktan ben daha önce korona oldum, en beter zamanlarıydı. Sırt agrısı, gögüs agrısı, ateş, halsizlik, nefes darlıgı hepsi vardı bende, bırakın 7 günü 6 ay sonra bile iş yapınca sırtım feci agrıyordu. Şuanki varyantında boğaz ağrısı, baş ağrısı, hafif de vücut agrısı yapıyor herkeste. Annem de 2. Kez oldu mesela. İlk oldugunda 14 gün yataktan cıkamadı, bunda sadece 2 gün. İnsan kendinden çok bebek için endişeleniyor Rabbim korusun hepimizi