Zeyyyn bende başka yerde pek yazmak istemiyorum korkutmamak için ama bende dikişten inanılmaz çektim . 2 ay oturanadım kalkamadım . 2 ay canım acıdı . 28 dikişim vardı 🥺 iyileştikten sonra tabi bebek gibi oldu eskisinden bile güzel oldu ama o 2 ayı asla ama asla unutamıyorum . 2,5 sene geçti üstünden . doğum asla gözüme gelmiyor ama dikiş diyince duruyorum . sezeryan olsam daha az dikişim olurdu o kesin . ben d evi de iflah olmaz bi ruh var … hemen gaza geliyorum . yine normal yaparım gaza gelip gibi geliyor ama , mantığın asla istemiyor , gönlüm de vicdan yapıyor . doğal yol varken neden ameliyatla çocuğu çıkarcan diyo 😏😂