Seda_Karakus Merhabalar anneler bugün 12 haftayı tamamlıyoruz ve doktora gidecegiz nasipse cinsiyetini görecegiz. Güvenilir Çin takvimini doğru hesaplayan site var mı acaba ? Test edip bakmak istiyorum :)
Almigok Seda_Karakus asla güvenmeyin yaktı beni 😂 ben çok güvendim yıllardır annemde kağıdı var ondan bakar kimin hamile haberini duysa bakar ve tutmayan kimse görmedim onlarca kişide tuttu hatta takvime göre çocuk yapan bile var bende tam tersi çıktı kendimi çok alıştırmistim şok oldum güvenmeyin 😁
Zeyyyn Seda_Karakus burda bir arkadaş Birşey demişti valla çoğumuzda tuttu bulursam paylaşaym Çin takvimi tutmadı bende
Zeyyyn Seda_Karakus Anne yaşı + hamile kaldığı ay olucak (son adet tarihi değil) çıkan sayıdan 9 çıkarın tek sayı ise erkek çift sayı ise kız
Almigok Badenin_annesi yoo internettekiler de yıl yazmıyor ayrıca internetten en az 3 siteye bakmıştım otomatik hesaplanan bile 😁
Badenin_annesi Amaaan fala inanma falsız kalma demişler iki seçeneğimiz var zaten ya kız ya erkek biri tutmazsa biri tutcak 😀😀
Almigok Zeyyyn ben yanlış mı hesapladim 22 yaşındayım Eylül’de hamile kaldım yani 9. Ay 22+9=31-9=22 doktor erkek dedi
Zeyyyn Almigok yaşınızı tam baz alın yyıla göre değilde 1 küçük gibi düşünün tam dolmuyor ya ondan ☺️ultrason da belliyse zaten değişmez canım o zaman çoğu kişinin tuttuydu işte 🤣 sağlıklı olsunlar da kız erkek fark etmez
Almigok Zeyyyn bak kafam karıştı şimdi bu arada yaşım doğru 😂 1999 doğumluyum Eylül’de 23 olacam neyse kafam karıştı çünkü 16. Haftada öğrendik ve tek bir doktora gittik şimdi 21 haftaligim ya doktor yanlış bildiyse diye düşünüyorum şu an
Zeyyyn Almigok 🤣 varsayım işte valla merakımızı gideriyoruz kesin diye bişi diyemeyiz çokta takılma 🤣🤣🤣
Almigok Zeyyyn takıldım valla dur bakalım haftaya detaylıda ogrenirim net bı şekilde artık unutmazsam yazacam size 😁
Almigok Badenin_annesi aynen öyle tabiki sağlıklı olması önemli şu an tekmeler yiyorum o bile o kadar iyi hissettiriyor ki uyuyamıyorum tekme yedigim için ama sağlıklı olduğunu orda olduğunu biliyorum yetiyor inşallah siz de o günleri görün 🙃
Badenin_annesi Almigok anlıyorum seni çok iyi hemde benim ikinci tecrübem olcak çok şükür 7 yıl aradan sonra 😊