gurbetcikizii merhaba arkadaşlar ben 39+1 oldum ve bebeğim gelmek istemiyor kanala filanda girmedi ve hiç açılmam yok.. gatada kaçıncı haftaya kadar bekletiyorlar bi bilginiz varmı ve suniylemi doğurtturuyorlar yoksa sezeryanlamı? 😅🙈