Yok hayır malesef hıc bı belırtım yoktu hersey yatısımla basladı sırayla doktorlar olması gerekenı yaptılar once nısanın gelmesını saglıyorlar suyunu patlatıyolar fıtıl sunı sancı derken hepsı yavas yavas ılerledı bana aksam 9 da fıtıl verdiler ertesı oglen 2 de kızım kucagımdaydı 17 saat sonra yanı