Kızlar öncelikle merhaba 36 haftalık hamileyim isimli hastane çıkışı yaptıracağım ama hala ismine karar veremedik ilk oğlumun adı Demir. Bunda Emir ve Atlas arasında kaldık🙈 iki ismi de beğeniyorum ama Demir’den sonra Emir saçmamı olur çok karışır mı siz ne dersiniz tek isim koyacağız bir türlü seçemedik 🌺