Hamilelikten önce çok şiddetli iki kere yaşadım şuan da sarıya yakın akıntım oluyor çok hafif yanma oluyor o da bazen geçen hafta idrar tahlili verdim sağlık ocağında doktor bol su tüket dedi sadece başka birşey söylemedi az önce bebeğe zararı olabileceğini okudum enfeksiyon yaşayanlar yazabilirim acaba belirtileriniz neler bebeğe ne gibi zararı var