ryk2809 Merhaba , 9+5 haftaligiz çarşıda bikac işim var ve mecbur 1 2 saat gibi aralıklı yürümem gerekecek bebeğe bi sıkıntı olurmu acaba
GamzeBaz ryk2809 Bn günlük 10 bin adım atıyordum sonuc normal doğum oldu canım Bi rskın yoksa bsey olmaz inşallah doktoruna danış yıne
Perayl ryk2809 ya o kadar kolay mi? Ne olabilir yuruyus bu?! 40 kilo Halter mi kaldiriyorsunuz sanki. Hamilelik insan bedeni o kadar kolay bir sekilde zora girip sonlanmaz. Zaten bir rahatsizliginiz risk durumunuz varsa o ayri. Yoksa neden endise ediyorsunuz?
Yagiloto Benim doktorum 12. Haftaya kadar çok yürüyüş yapmayı vs. Tavsiye etmiyorum imkanın varsa yat dinlen dedi amaa işim olunca mecbur çıkıyorum 1-2 saatlik yürüyüşlerden bişey olacağını sanmıyorum.
Srp22 Kisiden kisiye degisir ben o haftalarda cok yurudugum zaman kendimi iyi hissetmiyordum bence yuruyusler yarim saat bir saati gecmemeli sonucta bi can ve yeni yeni gelismeye basladigi zamanlar aşiri efor sarfedip bedenini yormadan yap ne yapacaksan