Fundaoktay bende migren var ben çok çektim hala çekiyorum baş ağrısını. Hafif ağrır gibi olduğunda parol içiyorum bi tane ki daha fazla şiddetlenmesin diye. 3 kere de acillik oldum parolun serumunu taktılar iyi gelmişti. Hatta şuan bile başımı sardım ağrıyor diye