Kızlar selam,bebeği burdakine göre hesap edince yani adetin başlangıç gününü baz alınca 7 bucuk haftalık oluyorum, ama doktor geç döllenme oldugunu söyledi 6 bucuk haftalıksın dedi o halde burdaki programa göre degilde 1 hafta geri mi alayım adet başlangıç düzeltip nasıl takip ediyim gün gün neler oldugunu🙈