cekik_anne Arkadaşlar ben gurbetteyim ailemden uzaktayım ve hep herşeyin en kötüsünü düşünüp üzülüyorum aglıyorum kendimi perişan ediyorum sizde de durum böylemi yeni başladı buda
Loveis16 cekik_anne hamileliğim boyunca en büyük derdim sıkıntım buydu aile Özlem’i yalnızlık korkusu her şeyi abartmak sürekli eşime saldırmak ne yaptıysam geçmiyor 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
Zuleyy Olabiliyor çok normal duygularını yaşa kendini kısma ağlamak geliyorsa ağla gülmek geliyorsa gül tabi kendini kaptırma karamsarlık moduna hamileikten dogal oldugunuda kendine telkinle
dilarakocc İlk aylardaysanız olabilir ama gurbetteyim diyosunuz sizi anlıyorum bende gurbetteyim ailemle aramda 1 saat var yakında en az 2 olucak
Glsm_ Haftadayım.hiçbir normale dönme olmadı.sinirliyim aşırı duygusalım hassasım.agresifim.ailemden uzaktayım bende ve yalnızım.herşeye gıcık oluyorum .ne zaman geçer acaba
poyrazinannesi1 Ben de duygusalım, her şeye gözlerim doluyor. Aklıma kötü şeyler geliyor, ağlıyorum. Bir de gerginim, çatacak yer arıyorum. Ufak bir şeye bile kızıyorum.