Kizlar merhaba benim bugün ateşim yükseldi ateş ölçerim yok ama yükseldi diye düşünüyorum çünkü yüzüm yandı baya baya gözlerim hafif kızardı ancak üşüyorum titriyorum koku veya tat da hiç bir sıkıntım yok 36+4 deyim sizce bir sıkıntı var mıdır üşüttüm diye düşünüyorum çünkü gazım ve ishalim (sadece bir defa çıktım oda suluydu ) çok pis kokulu sizce covid felan olmuş muyumdur