kadifemsii Hilalo son haftalarda yaşadım ilaç tedavisi ile değerler normale döndü doğuma kadar ilaç kullandım 40+3 te doğum yaptım
Hilalo kadifemsii ben ilk gebeliğimde yaşadım 5 buçuk aylıktan ihtibaren şuan ikinci gebeliğim ikiz bekliyorum ve daha 4. Ayımı tamamlamadım bile çok endişeliyim 😔
kadifemsii Hilalo bende ilk gebeliğimde yaşadım. Şuan 2. Ye 31 haftalık hamileyim henüz birşey yok çok şükür sizde korkutmayın kendinizi inşallah bidaha yaşamazsınız sağlıkla kucaklarsınız
Hilalo kadifemsii kaşıntılarım başlar gibi oldu ne yazıkki o yüzden korkuyorum .. umarım birşey olmaz 😔