scl ilk bende mama vermek istemedım emain dedim ama malesef bebegım bos meme emmiş sonra mama aldık ama iş işten gecti
Şimdi sütümü sagıyorum bıberonla verıyorum
Emziriyorumda ama tam bi saate yakın memede kalıyo
Zaten memeyı tutması bi ondakkayı alıyo
Birinin ucu yok. Tutamadı zaman hemen sagıyorum