Arkadaşlar iyi akşamlar ben tüp bebekle gebe kaldım doktorum normal doğum yapabilirsin dedi bende sezaryen istiyorum devlette isteğe bağlı sezaryen dogum yapmıyorlarmış durumum olmadığı için özelede gidemiyorum bebeğime birşey olur diye cok korkuyorum tüp bebekle nasil doğum yaptınız acaba.