Selmaak bence hiç alakası yok. 2 yılda 40 küsür kilo aldım. 65 kilodan 100 lere çıktım. 111 kilo ile hamile kaldım. 14. Haftadayım 105 kiloyum istemsiz verdim tiksinmelerden, mide bulantısından. Zaten hep kilolu hamile kalınmaz vs dediler. Deneyim bakıyım dedim oldu 🤣🤣 sadece şekerine ve tiroidlerine baktırmanı öneririm hamilelikten önce önlem amaçlı. Onun dışında kilona göre az kilo alman gerekir o kadar. (Boy: 170 bu arada) vücut kitle endeksi 36,37 civarı) ona göre kıyaslama yapabilirsiniz.