Nslhnfdn iki kez spinal sezaryen ile doğum yaptım. İlkinde bilmediğinden dolayı panik yapıyorsun ikincide de panik yapıyorsun bildiğin halde😁 ama uyustugun an gidiyo hepsi. Gonlunuzu ferah tutun, bana sonrasında kahve falan getirmişti eltim baş agrım olursa diyr olmadı şükür. Bel agrim da olmadı, ameliyat sonrası da hic yatmadım uyusuklugum geçer geçmez kalktim yürüdüm. Ikinci dogumda 4.gün evimi silip süpürüyordum hatta😊