Meleklerim34 55alp34 son 49 an itibariyle 😍 ama beklesin bebişim hemen gelmedin diye dua ediyorum erken doğum riskim çok yüksek sizlerde dua edin güzel anneler 🌹
SerraveAnnesii Annesinindatlusu Aynıyız 😂 33+4 hafta umarım 40 haftaya kadar bekletmezler 38 39 gibi gelirler
Annesinindatlusu SerraveAnnesii evet aynıyız 🥰🥰 benim suyum az biraz her hafta kontrole cagırıyor doktor sizin nasıl bu akşam kıpır kıpırız hiç durmuyor 😊
55alp34 Annesinindatlusu aynen bide aksine gece daha da çok tepiniyo sanki kendinden hariç top var yanında insafı yok vurup vurup duruyo minnak kızım😂😂😂
SerraveAnnesii Annesinindatlusu Benim her şey gayet normal şükür🙏🏻 Ben 15 günde bir gidiyorum kontrole. Bizde biraz hareketliyiz bugün 😂
Kbrtaskrn 55alp34 bize de 4 nisan dediler ama bazıları diyor o tarihler de olmayabilir daha erken olabilir diyor benim de şimdilik normal gözüküyor
_edaa 55alp34 son 47 ama artık valla mecalim kalmadi kizlar ya ben mi cok agirlastim acaba? Karnim surekli tas gibi bebek hep toplaniyo kasıklarım ağrıyo sürekli yatma isteği mide yanması sırt ağrısı vs bunalım gibi bi tuhafım siz de böyle misiniz??
55alp34 _edaa valla canm aynı şeyler bende de var sonlara yaklaştıkça bunların olması çok normal zaten biraz dha sıkcaz dişimizi artık napalım
Annesinindatlusu 55alp34 yaa benimde kızım olacakk aynı şekilde hiç durmuyo ptır pıtır benim için durmaması önemli kımıldamayınca üzülüyorum ben 🥰
_edaa 55alp34 ayy cok zormus ama ben son 2 haftadır baya ağırlık hissediyorum😂😂 bebekte maşallah kıpır kıpır hiç uyuduğunu düşünmüyorum 🤦🏻♀️😂