Bebeğin durumunda bi sıkıntı yoksa bence kilo almanın bi faydası yok zaten ben doktoruma sormuştum her seferinde daha da kilo veriyorum diye illa her hamile kilo alcak diye bişey yok kilo zaten çok iyi bişey değil bebeğin kilosunda problem olmadığı beslendiği sürece sen almasanda olur dedi bana