Miraykayra az önce alışverişten geldim minik minik bir sürü kıyafet o kadar tatlılar ki💕
Bizim de Kasım olcak doğumumuz inşallah🙏🏻
10 tane uzun kollu çıtçıtlı body,
2 yelek,1 hırka
2 tulum,
2 alt,2 üst
2 tane alt üst takım
Banyo havlusu,
Eldivenler şapkalar, 10 tane de çorap aldık.hepsi 1-3ay arası.
1 tane 10 lu hastane çıkışı 1 tane de 5 li hastane çıkışı.
3-6 ay arasını çok almıcam şimdiden. Netten beğendiğim hırka ve yeleği alcam çünkü havalar çok değişken😊