Baliminannesii kürtajdan sonraki reglimden sonra denedik 5 şubat bakalım hayırlısı 🤲🏻☺️ Pek olcak olmayacak diye düşünmek istemiyorum ilk bebeğimde evlendim hemen kalmışım stresin içinde kaldım bu yüzden adetim gecikti diye düşünüyordum meğer hamileymişim ama bebeğim erken bıraktı oyüzden korkuyorum . Bende belirti mi bilmem ama belim ağrıyor kasığım ağrıyor adet ağrısı gibi , beyaz bi akıntı vardı dün . Birde çamaşırım siyahtı anlamadım ama kahve rengi leke mi vardı çözemedim koyu bi renk vardı yerleşme kanamasıda olabilir hiç çözemedim akışına bıraktım ❤️ Rabbim hayırlı evlatlar versin inşallah burda yazan herkesten güzel haberler gelir 🥰